tisdag 12 oktober 2010

Trist

att man tappar sugen att skriva när man precis börjat, livet är inte lätt, vare sig för mig eller andra men jag älskar att leva, igår, idag och säkert imorgon mé. Man lär sig faktiskt någonting nytt varje dag, det gör iaf jag, medvetet eller omedvetet. Just idag tänker jag INTE delge MIN blogg om vad, kanske gör det en annan dag istället för just idag har jag ingen lust att få mina tankar och känslor analyserade eller ifrågasatta, för det här är min blogg, bara min min min.

Ikväll kommer jag att hänga med de desperata hemmafruarna som äntligen kommit tillbaka, hoppas jag får sällskap av min älskade bärgningsbilschaufför som visserligen jobbar men kanske har det lugnt precis då, undrar hur många killar/män det är som tittar på denna serie och verkligen diggar den? eller sitter dom bara som fromma lamm och låter oss bestämma över kontrollen? Oavsett så kommer jag njuta av sällskapet.

Willeman och sina kompisar på förskolan blev fotograferade igår, så det blev finkläder på, och det skall bli så spännande att se hur korten blir i år, förra året såg han så förbaskat sur ut, självklart söt ändå men kunde ha smålett lite iaf.
Han hade till en början sagt igår att "han måste blunda" men efter lite lirkande verkar det ha gått bra, tänk vad många "måsten" han har nu, William måste ha nappen, William måste titta på Elias, William måste måste måste, ja såklart han måste, för han kan ju, och har upptäckt det.
Jag älskar verkligen den lilla killen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar