torsdag 3 juni 2010

Tiden går fort

när man har kul, eller bara har fullt upp, å det är precis vad det varit, jag tror att jag tidigare nämnt att jag skulle springa vårruset, som var igår onsdag, men så blev det icke. Efter min extremt stora operation borttagning av leverfläck på lilltån har det bara gått utför, nja det var kanske att överdriva, MEN det har inte läkt något vidare, 2 av 4 stygn har gått upp :-( Läkaren rekommenderade ju mig att se till att ha foten i högläge och inte röra mig alltför mycket, men hey säg det till en mamma med en liten Wille 2.5år, finns ju inget viloläge, och då går det som det går.
Ja ja får hoppas att det kanske läker snart, annars får jag nog skäll på onsdag när jag ska dit och ta stygnen på de andra.
Ja vad har hänt annars då, kanske inte så mycket, det gamla vanliga, lämna dagis, jobba, hämta dagis och sedan hem, laga middag, tvätta, städa, lägga Wille, städa lite till och ja kanske en liten titt på dumburken, ruggigt mycket Svensson, eller ja i mitt fall Jansson liv. Men trivs iaf.
Fast idag fick jag hämta lilleman som fått feber, inte så kul, men när vi kom hem hade grävskopan vi fått låna kommit, och då var febern helt plötsligt som bortblåst, tänk vad spännande det kan vara.
Men nu halvligger lille killen i sin fotölj och kollar på Teletubbies, hmm han bytte ut dom ett tag mot både Cars och Monsters Inc, men jag är faktiskt glad för att han tittar på Tubbies igen, passar en liten kille bättre, inte lika läskigt som det kan vara i de andra filmerna. Dock inte lika roligt att titta på själv, men vad gör det.
Nä nu måste jag göra lite nytta, går ju inte att bara sitta här och hänga, förlåt farbror doktorn, eller ja visst ja, det var ju en kvinna, men förlåt ändå, jag är oförbätterlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar