fredag 28 maj 2010

Pilotstrejken ska inte få sabba allt


därför åker jag (och förhoppningsvis min väninna Knoppen) till Tovelotten ikväll, där vi ska äta och dricka gott och bara snacka massa skit, precis som vi hade gjort om vi kommit iväg till Gotland, men hey Järfälla är ju inte heller helt fel, men kanske lite på fel sida av stan om jag får säga mitt :-)

Men jag måste hålla tummarna för att Henke inte får in ett jobb strax innan 18:00 då han ska gå av, det hände nämligen igår, 17:50 fick han in ett garagejobb i Nacka Forum garaget, så typiskt, men men jag älskar ju att leva ihop med en "bääärgningsbilschaufför" dessutom är det ju mitt eget fel, det var ju ändå jag som fick honom på dom tankarna. Så det är bara att bita i det sura äpplet, och som sambo till en bärgare är det totalt omöjligt att kunna ställa krav på tider, kan självklart kännas frustrerande ibland, men jag är å andra sidan uppvuxen med en pappa som körde bärgningsbil, jag såg nog honom aldrig i annat än en orange overall, ja utvecklingen har väl gått något frammåt i klädstilen, nu är det ändå byxor och tröja som gäller, men om jag skulle kört själv hade jag gladeligen jalat omkring i overall hela dagarna, gud så praktiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar